Dette er min erfaring med antidepressive:

Æ har brukt antidepressive 5 år. Synes at æ hadde nytte av de når æ bynte, tok ikke tingene så tungt. Også æ fikk antidepressive før hypotyreose diagnosen, men heldigvis så fikk æ den diagnosen bare 3 mnd etter at bynte med antidepressive.

Men, nu har æ slutta for 12 dager siden! Måtte selv "mase" på legen om å få slutte. Alle disse årene har legene bare mata meg med de uten å tilby noe annen psykisk hjelp.

Ble forkjølet samtidig som æ slutta, så det ble litt ekstra tungt, men fysisk. Psykisk har ikke merka noe, litt lettere å kjenne følelser, blir fortere sint og lei meg, men det syns æ er bare positivt. Var svimmel ca 8 dager, men når man vet at det er pga abstinens, så er det greit.

Er ikke sikker , men føler meg kanskje litt mer våken, klarere i toppen. Men prater masse feil ennå og finner ikke de rette ordan. Men det ska mye til at æ bynne med den medisinen igjen!

Skjønner godt at mor di er redd for å slutte. Men kanskje hu trenger lenger tid å komme seg etter at hun har bynt med tyroxin? Iom. at hun har gått mange år udiagnosert. Så , kan hende når hun blir bedre av tyroxin, at hun vil slutte med antidepressive.

Men, dette vet æ ikke, bare lure på om det kan være sånn, at noen må ha antidepressive mange år for å fungere ?