Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
11-11-06, 20:33 #6
takk for omtanken
jeg får prøve å "dryppe" litt innimellom...
jeg husker jo selv at jeg fikk voldsomme bivirkning når jeg trappet ned og sluttet med xeroxat... jeg var både svimmel og kvalm. det varte i 2 uker, så en dag var det som blåst bort. medisinen var ute av kroppen min omsider.
jeg tror mamma ikke klarer å skille bivirkningene av medisinen og symptomene på angsten... :( det er derfor hun ikke tør å trappe ned... hun har prøvd nemlig, men sier da at hun blir verre.
det er jo ikke mulig siden disse medisinene holder seg i kroppen opptil 2-3 uker før virkningen gir seg, men det vil hun ikke skjønne tror jeg :(
hun har diagnosen "angst for angsten"... så det hun er redd for er faktisk å bli redd...
når hun blir svimmel tror hun at hun besvimer og da har hun fått beskjed at det er et angstannfall. det er derfor hun går på medisinene. :(
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18 -
Er det sånn denne sykdommen er?
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 3Siste melding: 19-08-06, 15:18 -
Hvordan takler andre å være forandret fra da dere var friske
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 10Siste melding: 14-06-06, 23:04 -
ny med sykdommen
Av grynet i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 19-04-06, 20:43

Svar med sitat
Bokmerker