Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
09-11-06, 20:37 #8
Hei, jeg er ikke så mye inne her lenger, så jeg lurer på om du Isa1 føler deg i god form og tror du er riktig medisinert? Jeg klarte ikke å ga ned i vekt på bare Levaxin, selv om jeg spiste typisk slankemat.
Støtter Nora her i at lite karbo og mye protein kan være det riktige. Jeg gikk fort ned i vekt når jeg begynte på Atkins. Hadde bl.a gått 6 mnd på Ingers Rugbrød-diett og gått ned 2 kilo! På 6 mnd på Atkins gikk jeg ned 18 kilo!
Nå er dessverre de kiloene tilbake etter et nytt svangerskap, men når jeg er ferdig med ammingen blir det Atkins igjen. Det anbefales ikke Atkins når en ammer, men Fedon skulle gå greitt. Jeg klarer ikke å følge Fedon helt, det blir ikke det samme uten å være i ketose. Denne siden er fin for å stille spørsmål om lavkarbo-kosthold: http://www.lavkarbo.no/
Lignende tråder
-
ned i vekt
Av kaja1970 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 30-11-07, 11:14 -
armour- ft4 og vekt
Av moor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 28-03-07, 23:50 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Ned i vekt
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 11-07-06, 17:11 -
ned i vekt me avt stoffskifte?
Av stina21 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 17Siste melding: 27-05-06, 19:35

Svar med sitat
Bokmerker