Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
06-11-06, 16:22 #7
isa, du skriver du spiser frukt og mager mat.
Kanskje du burde prøve egg og bacon og kutte ut frukten og karbohydratene.
Jeg gjorde det, og det var lett hos meg fordi jeg reagerte sånn på gluten og melk (man skal ikke kutte ut gluten uten blodprøver og biopsi--jeg hadde negative prøver og kom ingen vei så jeg kunne godt prøve glutenfritt)
Gikk ned 16-17 kg iår og er ikke sulten. Spiser en halv skive glutenfritt en gang iblandt.
Jeg spiser som på Atkins. Med Fedon er det mer karbohydrater, men de er av den langsomme sorten.
Det funker best når man passer på å få i seg nok proteiner, det nytter ikke med ett egg om morgenen, jeg bruker tre. Man skal ha i seg 20 g proteiner til hvert måltid og maks 20-50 g karbohydrater om dage. Da er det ikke mange epler man kan spise...
Noen går ned bare de begynner på D-vitaminer.
http://forums.about.com/n/pfx/forum.asp ... &tid=76950
Lignende tråder
-
ned i vekt
Av kaja1970 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 30-11-07, 11:14 -
armour- ft4 og vekt
Av moor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 28-03-07, 23:50 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Ned i vekt
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 11-07-06, 17:11 -
ned i vekt me avt stoffskifte?
Av stina21 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 17Siste melding: 27-05-06, 19:35

Svar med sitat
Bokmerker