Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
06-11-06, 13:27 #5
mja, når det gjelder å legge om vaner så gjelder vel de som har dårlig kosthold?
når jeg hadde høyt stoffskifte gikk jeg ned 12 kilo- til tross for høøøyt sjokoladeinntak- og når det ble lavt igjen var det opp 20......
jeg vet liksom ikke hva jeg skal endre på når jeg spiser den magreste maten som eksisterer på markedet?
jeg tror ikke jeg lever "in denial" heller, for både venner og kollegaer kommenterer "du og den magre maten din" og at jeg er så flink til å spise frukt og blabla. "skal du ikke ha mer du spiser som en fugl" er gjenklangen.
og familien:" det er jo ikke noe vits å beregne til deg, du rører jo såvidt maten". jeg blir fort mett, og spiser derfor heller 5 små måltider enn 3 store.
men jeg har registrert at mange nevner dette med å spise for lite mat, og det er et godt poeng. men når jeg prøver å spise mer- men fortsatt sunt, så legger jeg bare eeenda mer på meg- buuuhuuu!!
har vurdert kurs, men jeg blir på grensa til manisk når jeg må tenke for mye på mat og...man får jo ultradårlig selvtillitt av å ikke se resultater....
har noen venninner som har gått på ulike kurs, og de sier at mange som går på slikt ser på det som en "hobby"- litt sånn: "nå går jeg på slankekur sånn at jeg kan spise meg opp i jula."
hallo....hva er det liksom? dessuten blir jeg så misunnelig på de med normal forbrenning
hehe....
nei, jeg må vel bare akseptere.... :=/
Lignende tråder
-
ned i vekt
Av kaja1970 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 30-11-07, 11:14 -
armour- ft4 og vekt
Av moor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 28-03-07, 23:50 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Ned i vekt
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 11-07-06, 17:11 -
ned i vekt me avt stoffskifte?
Av stina21 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 17Siste melding: 27-05-06, 19:35

Svar med sitat
Bokmerker