Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
28-10-06, 11:37 #5
hei,de kunne sikkert fått erstatning.men de orket ikke ,de gadde 2 små barn,,,,,,kulen ble bare kastet ikke undersøkt..sykt..men han så vel ufarlig ut ...grusomt med den andre damen også........................................................ ........................................................jeg stoler ikke helt på de ,,,jeg skal opp igjen på haukeland snart...føler nesten kreften sprer seg i kjertelen.....sikkert dum t tengt men, jeg hadde en gang en kollega som fikk en svulst i tarmen,,,de fjernet den ,alt var ok.,,,,,,dama gikk med smerter,legen/haukeland sa det er bare arrvev...dama gikk med smerter ,å følte at ikke alt er som det skal...jeg sa du kjenner din egen kropp gå til de private,det gjorde hun og det var noe gale,kom på sykehuset...ville ha sykemelding,,,du trenger ikke sykemelding denne kreften har du levd med i to år............det visste ikke hun,,,,,,,,,,det gikk noen måneder så var hun borte..........
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Lignende tråder
-
kuler,svulster
Av skaye i forumet Lavt stoffskifteSvar: 79Siste melding: 10-11-09, 12:44 -
Noen her som har fjernet kjertelen med Rad Jod / operasjon?
Av Roald i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 10-08-07, 22:12 -
Kan man ødelegge kjertelen ved å prøve Levaxin??
Av Anne Ma i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 19-06-06, 10:00 -
Knuter i kjertelen.
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-06-06, 08:55

Svar med sitat
Bokmerker