Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
09-10-06, 10:14 #16
du burde se an prøvene litt. du har en lav t4, men du skal også være klar over at det å starte unødig på medisiner ikke er en bra ting.
referanseområdet er stort, alt fra rundt 10 - 17.
dessuten er referanseområdet annerledes for folk med og uten lavt sotffskifte. vi med lavt trenger ofte å ligge høyere enn andre, så ikke alle råd her inne vil passe for en enhver.
det at du har nettopp startet på cøliakidiett kan også ha en stor betydning- stoffskiftet kan nemlig endre seg når kroppen blir "feilernært" som jo du på sett og vis har blitt med allergien din.
det at du orker å være i aktivtet er et veldig positivt tegn, og jeg anbefaler deg iallefall til å vente noen måneder med å fastsette noe.
ikke se etter symptomer, det kan være mer "ødeleggende" for deg enn klargjørende.
husk:cøliaki/allergi kan gi mange av de samme symptomene, og jeg lover deg at det er verdt å la kroppen få en sjanse til å eventuelt korrigere det selv fremfor medisiner akkurat nå.
send inn et innelgg igjen når du har tatt prøver om noen måneder
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Hvorfor er fritt T4 høy?
Av Mari82 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 11-01-08, 13:34 -
hvorfor går fritt t4 ned når jeg øker dosen?
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 16-11-06, 15:18 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Fritt sykehusvalg - rettigheter osv
Av Anne Ma i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 12-06-06, 15:58

Svar med sitat
Bokmerker