Det skal ikke produseres antistoffer. Det er kroppens beskyttelsessystem som feilreagerer når slike blir produsert likevel.
Nøkternt sett : har du ikke antistoffer som anti-TPO testen er følsom for.
Likevel viser mengdeanalysen av stoffskiftehormonene at det produseres for lite av dem, og også at kontrollsystemet i hjernen din er lite fornøyd med dette, for TSH er høyere enn vanlig.
90% av de som får lavt stoffskifte har antistoffer. Du har ikke det (ikke jeg heller forresten)
fT4 sitt referanseområde er gansks vidt favnende fordi dette ska fange opp 95% av alle ytterligheter som kan skje. Mange glemmer at 13 på skalaen er for lavt hvis den er det lenge av gangen. Da skaper den symptomer som kan bli vanskelige å kvitte seg med.

TSH er et styringshormon som produseres i hjernen. Det deltar ikke i stoffskifteprosessen, men viser hva hjernens kontrollsystem synes om mengden stoffskiftehormoner i blodet.
Hvis dette systemet synes at det er for lite stoffskiftehormoner i blodet så produserer det mere TSH.

Det blir omtrent som en gasspedal på en bil. Kjører du under fartsgrensa så gir du på litt og slakker av når du når den (noen ganger iallfall - hihi)

Stoffskiftesituasjonen påvirker hele kroppen og dette kan måles i mange blodprøver.
Noen få eksempler husker jeg : Kolesterol blir gjerne høyt - SHBG - Ferritin - B12 - og det er mange flere som endrer seg. Også mineraler (kobber).
Elektrolyttene du nevner endrer seg mest ved problemer med hormonproduksjonen i binyrebarken. Dette er jo også endokrine kjertler og henger nok sammen med resten på en eller anne måte.
Du bør nok undersøke litt her også.

Jeg synes det er viktig for deg å vite noe om kroppens reaksjon på stoffskiftet, og det får du med å ta en utvidet blodprøvestatus av slike sekundære parametere og å følge med på vektutviklingen og morgentempen.

Vil også si at når alle prøver er på kanten så må det få det til å ringe noen bjeller et sted. Skal ikke være slik.
gå på www.furst.no finn analyseliste og klikk på forklaringslinkene.
Det står utrolig mye der om hvordan prøver skal tolkes.