Viser søkeresultater 1 til 10 av 73
Tråd: Lavt stoffskifte
Threaded View
-
10-06-06, 15:30 #7
Tusen takk for svar!!
Kris:
Sol... hmm... Uten solkrem....
Vel, for å si det sånn; jeg ser ut som en hummer etter å ha solet meg en liten stund uten solkrem... Jeg blir aldri brun, bare rød eller rødbrun.
Har aldri prøvd solarium, men vet ikke om jeg tørr siden jeg blir så lett solbrent. Også er det veldig enkelt å sole seg når man bor i Nord-Norge og det regner mesteparten av sommeren...
Jeg reagerte litt da jeg leste på det multivitaminpreparatet jeg ble annbefalt av legen... Hun bad meg ta to tabeletter, normaldosen er 1.
Dem inneholder hele 5 mcg vit D pr tabelett. Har sikkert ikke vondt av å ta multivitaminer siden jeg spiser ganske lite, eier ikke matlyst og må tvinge i meg mat. Men det var lite vit D synes jeg. Vet ikke vilken type vit D, for det dtår det ingen ting om på glasset...
Hvor får jeg tak i den typen vit D jeg skal ha i så store tabeletter at jeg ikke må ta 10 hver dag for at det skal bli nokk? Også bør det helst ikke koste for mye. Jeg er på attføring og på tur over på rehab.penger og ligger på minstebeløpet der...
Anne Ma:
Ja, det virket som at hun hadde god greie på det. Var aldeles herlig å slippe å argumentere og neste krangle for å bli hørt!!
n`Finn:
Tror ikke det var noen av de der, nei. Tror siden var på norsk (?). Det sto ganske lett forklart og med masse illustrasjoner. Jeg klarer ikke å lese faglitteratur på engelsk, ikke fordi jeg ikke kan engelsk, men det blir for tungt. Men tusen takk for at du forsøkte!!!
Nora:
Du prater om nytt minstenivå... Er ikke så inne på dette. Hilken av de 2 vit D prøvene er det nytt minstenivå for?
Er dette D3? S-25D3
Blir bare mer og mer forvirret, jeg...
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker