Viser søkeresultater 1 til 10 av 340
Threaded View
-
05-05-06, 10:59 #11
Levaxin?
Jeg lurer på hvordan vet man om Levaxin ikke er den rette medisinen? Jeg føler meg ikke bedre av den men kansje har jeg ikke brukt den lenge nok, men trodde den skulle virket med en gang at man følte seg bedre det har ikke jeg gjordt, som legen sa du vil føle deg bedre med en gang det har aldri jeg :,(
Hvordan kan man si til legen det føles ikke som medisinene virker :,( Og kansje er det ikke noe som virker på meg :,(
Så kan det hende at Levaxin gjør at man ikke klarer og gå ned i vekt som jeg prøver da bare noen få skarve kg det rikker seg ikke og sånn som jeg lever ville nok mange klart gå ned det tror jeg og samboern min sier også det er rart , men jeg tar det mest innpå meg da for normale mennesker er ikke som meg de ville ikke vært helt hysteriske, det ordner seg hadde de sagt men det ordner seg jo ikke så lenge jeg har holdt på det rikker seg nesten ikke :,( Jeg trener men hva er vits da det skjer nesten ingenting og jeg sliter meg ut som jeg gjør men tør ikke la vær heller for da blir jeg mer redd :,(
Min Psykolog så en gang at det er ikke sikkert man har lavt stoffskifte for det om legene finner det ut og man blir bare satt på medisiner, han sa mange med spiseforstyrrelse blir satt lavt stoffskifte på og så er det ikke det og da blir jeg forvirra da prøvene viser at jeg har det kan det være at man har ikke har lavt stoffskifte da eller er de prøvene sanne? Uff jeg er vell der nå at jeg håper det går ann og bli helt frisk av lavt stoffskifte eller så må jeg hate meg selv for at jeg har klart få det :,(
KlemzSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker