Antistoffene er årsaken til at du er syk. Immunforsvaret har misforstått og angriper skjoldbruskkjertelen din. Og etterhvert som det går sin gang får man hypothyreose, som du har nå. Underveis må man øke dosen med Levaxin.

Hvis det bare er en måned siden du økte sist er det riktig å vente til juni sånn ca før du øker igjen. Jeg gjetter på at du blir satt på 125mcg ved neste legebesøk hvis blodprøvene og formen tilsier det.

Mange melder at formen synker ved høye antistoffer, og at det hjelper både på antistoffene og formen å ta selen. Kan noen andre si noe om hvor mye? Jeg husker man kan ta inntil 200, men husker ikke om det er mcg eller ie eller hva.
Og selen skal man ikke ta for mye av, akkurat nok er akkurat passe, for mye kan være giftig.

Vondt i halsen kan henge sammen med det pågende "angrepet" på kjertelen, det burde legen vite, og mange har det sånn.

Ã… si at du "svelger hardt eller noe sånt" blir for dumt. Selv om du kanskje er anspent. Da får man vanligvis vondt i muskulaturen, ikke i halsen. *hmpf* Synes jeg.