Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
20-04-06, 23:52 #14
Jepp! Og takk og lov for det.
Fordi det var homøopaten som - gjennom irisdiagnose - fastslo hypothyreose hos meg. Hun var så oppegående at hun sa: "Du får komme deg til legen så fort som mulig. Du trenger tyroxin så dette kan jeg ikke hjelpe deg med". Må legge til at jeg gikk der noen ganger og tok akupunktur og fotsonebehanling og satt 1/2 time i en magnettrommel.
Men så fikk jeg slik intens kroppsverk etter at jeg begynte med Levaxin så jeg orket ikke mer.
Må legge til her at når jeg kom ned til legen og fortalte at HOMØOPATEN(å du gru!) sier jeg har hypothyreose
ja - da var jeg ikke mye verdt. "Du ser da ikke ut som om du har hypothyreose". Og jeg ANTE ikke hvordan jeg skulle se ut!! Ble så paff at jeg glemte å spørre. Jeg fikk allikevel ta prøvene, og når jeg kom tilbake en uke senere sa han. "Det er ikke tvil om at du har hypotyreose"! Jeg lurte på om jeg skulle minne ham på hva han sa først, men jeg lot det passere.
Men hva mener han med "du ser ikke ut som en med hypo..."?? At de fleste har problemer med vekøkning?? Hva annet synes på oss da? Hvordan skal vi se ut da dere?
Nå ble dette lenger enn jeg hadde tenkt, men poenget er at irisdiagnostikk var redning for meg når det gjaldt å få oppdaget sykdommen. Jeg gikk med så mange rare symptomer og SÃ… rar i hodet, så jeg fant ut at det var ingen vits i å gå til legen med "den lange lista mi".
Hun kjente meg ikke og jeg sa ingenting før hun kikket inn i disse irisene mine da. Kjempetakknemlig
Kommer på når jeg skriver her at jeg burde gå ned med en blomst. Jeg skal jammen gjøre det! Hvis jeg ikke glemmer det
som alt annet.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Hypnose? Noen med erfaring?
Av marge i forumet Alternativ behandlingSvar: 6Siste melding: 30-03-11, 12:44 -
Noen som har erfaring med Radioaktiv jodbehandling?
Av Mona K i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 4Siste melding: 07-02-08, 09:45 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34

Svar med sitat
Bokmerker