Hei.

Takk Anisa for att jeg får lov å bruke av tiden din. Jeg må gå i tenkeboksen her, eller tåkehavet blir vel mere rett. Jeg er imponert over dine kunnskaper og hva du får med deg.

Blir litt korte setninger her, da jeg ikke er så rask og skrive, men jeg føler meg litt betre idag enn jeg var for 2 dager siden . Jeg er heller ikke så hes i stemmen. Likevel har jeg nå tatt 10 mg Liothyronin, og fylt opp igjen medisinboksen med Lio. Jeg vet ikke om jeg er for høyt eller lavt medisinert, og vil som du skriver, få vite flere av mine blodverdier før jeg kutter Lio. Legen mener att jeg er for høyt fordi: TSH 0,18, jeg har gått ned 10 kg og jeg tåler ikke 1 glass vin engang og formen har vært elendig.

Jeg tåler heller ikke eksos, oljedamp eller løsemiddel. Jeg fikk en kraftig dose med oljedamp i 1985, og har hatt litt for mange episoder siden, der jeg har blitt liggende, selv etter stadig mindre og mindre doser av dette. Sist i sommer, da jeg ufrivillig ble stående litt i bilkø, bak en gammel bil. Jeg ble liggende i 13 dager etterpå og ble noen kilo lettere også der. Men jeg forsto da, att noen av mine perioder på sofaen, kanskje kan være forårsaket av dette, og jeg har hatt mange perioder der jeg har blitt liggende i uker, og det er det jeg skal til Ullevål for å utrede. Ja, er nok løsemiddelskadd også, bruker for lang tid .

Men jeg ønsker fremfor alt å bli frisk, og har altfor mange ugjorte ting, så jeg er åpen for second opinion, men har ikke mottatt noen epost fra mod, men kommer vel på mandag. tusen takk