hei

Det finnes bedre jubileum når noe skal feires. Takker for innlegget ditt, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, med tanke på beskjeden fra legen om å slutte med Liothyronin . Tok ikke liothyronin i går, heller ikke idag

Starter med å prøve å svare på dine spørsmål.

1. normal dose Levaxin 75mg. 1 dag i uka tar eg 50mg = uke 6 x 75 1 x 50
2. normal dose Liothyronin 20mg
3.Deler Liothyronin i 2. dvs. 10mg på morgen , 10mg mellom kl12-15
4.TSH 0,18 siste gang
5. 6. Har kun fått beskjed om at stoffskiftet er for høyt Har ikke spurt
7.Har vert på søvnregistrering, uten funn av avvik.

Har vert på noe med binyrene, tror det var det som resulterte i att jeg nå tar injeksjoner hver 3. måned med B12.

Har vert hos endokrinolog 2 eller 3 ganger = Artrose, Tinnitus og Vitiligo

Har vert på utredning for psyken,uten å fylle kriteriene til en psykisk lidelse. Har lyst til å sitere fra den vurderingen:

Tidligere stemningsproblematikk virker til å være en forståelig følge av en dårlig fysisk fungering og undertegnede er alarmert over hvor lite oppfølging pasienten har fått i sine stoffskifteproblemer. Det anbefales på det sterkeste at pasienten rehenvises til sykehuset som kan utrede stoffskifteproblematikk og evt justere medisinering.

Legen min har justert 1 eller 2 ganger på Levaxin siden denne rapporten, men jeg synes jo at det er litt stor justering og fjerne Liotyronin helt.

Skal også til ullevål, seksjon for miljø og arbeidsmedesin nå i oktober

8. Mener å huske att det ble målt, som igjen førte til kontrollen av binyrene

9. Har ikke lest nok om og vurdert ArmourThyroid eller liknende.

10. Ja, skulle inn på noe etter Ullevål ,var noe med muskler og nerver, men har glemt hva legen sa det het.

Resten av innlegget mitt ble borte, så jeg kommer tilbake med svar ,senere