Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
20-02-15, 10:45 #8
Sv: Betennelse i skjoldbruskkjertelen. Ny og trenger hjelp
Det er vell det jeg også har følt, at han ikke tar meg og stoffskiftesykdommen på alvor. Han sier at "vi må fokusere på det positive, du gjør det så bra på skolen". Jeg føler selv at det ikke kan fortsette sånn her veldig mye lengre, men han nektet å svare meg på hva vi skulle gjøre dersom jeg ikke følte meg bedre. "Vi måtte fokusere på det vi kunne endre på", som var dosen med levaxin. Jeg gikk da opp til 50 mg 4 dager i uka, og 25 mg 2 ganger i uka.
Jeg har også sett litt på Lavkarbo, og det er en av de kostholdsplanene jeg vurderer å starte opp. Det er litt vanskelig når man bor hjemme - da må jo hele familien nesten gå på samme diett, men det går nok greit.
Tusen takk for hjelp!!
Lignende tråder
-
Trenger råd og hjelp!
Av Benedikte i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 19Siste melding: 08-03-13, 14:42 -
Trenger hjelp
Av janis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-09-11, 00:01 -
Nå trenger jeg hjelp
Av Gekko i forumet PresentasjonerSvar: 19Siste melding: 30-04-10, 16:34 -
Trenger råd/hjelp.....
Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 37Siste melding: 09-01-08, 15:33 -
Ei til som trenger hjelp
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 11-05-07, 17:41

Svar med sitat

Bokmerker