Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
06-01-15, 20:03 #17
Sv: Frustrert etter legebesøk
Nå er jo ikke Øverbye "spesialist" på den måte at han er endokrinolog. Men han er nok mer spesialist enn mange endokrinologer ut fra sin egen erfaring som alvorlig syk, og all den forskning han har gjort i ettertid + all erfaring han sikkert har gjort i pasientsammenheng gjennom et langt yrkesliv.
Når det gjelder endokrinologer så finnes de i mange varianter
. Så da spørs det hvilken type du var hos i Skien. Det er mange her på forumet som kan fortelle deg om frustrerende møter med de såkalte spesialister. Noen kan sitt fag, mens andre gjerne kunne gjort noe annet! Når det gjelder han som går som en sjuende far i huset på "vårt" sykehus, så er det ikke så mye fornuftig å hente for en vanlig stoffskiftesyk. Jeg er litt bekymret for hva han har lært de som nå kommer etter han. Går de i samme spor? Heldigvis har jeg aldri møtt vedkommende, men har hørt at de som har gjort det ikke er imponert. Derfor må du, om du ikke føler deg trygg på at du får skikkelig behandling, sørge for å finne noen med mer kunnskap!
Tror ikke Øverbye opererer med så høye priser som f.eks. privatklinikkene i Oslo. Men det kan nok noen som nylig har vært der svare deg på. Fant ikke priser på heimesida nå når jeg sjekka, men mener jeg har sett det tidligere.
Lignende tråder
-
Trenger råd og hjelp!
Av Benedikte i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 19Siste melding: 08-03-13, 14:42 -
Trenger hjelp
Av janis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-09-11, 00:01 -
Nå trenger jeg hjelp
Av Gekko i forumet PresentasjonerSvar: 19Siste melding: 30-04-10, 16:34 -
Trenger råd/hjelp.....
Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 37Siste melding: 09-01-08, 15:33 -
Ei til som trenger hjelp
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 11-05-07, 17:41

Svar med sitat

Bokmerker