Viser søkeresultater 1 til 10 av 35

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Standard Sv: Frustrert etter legebesøk

Som Halla sier, så har både jeg og familien min hatt stort utbytte av Øverbyes ekspertise og evne til å tenke utenfor boksen. Anbefaler deg å bestille tid hos ham (lang ventetid)
    Ellers må jeg si at dosen du går på er latterlig lav; hvordan er stoffskifteprøvene dine nå?
    Såvidt jeg husker hadde du høy anti-TPO, noe som betyr at kjertelen vil bli dårligere og dårligere til å produsere de nødvendige hormonene, og om du går på for lav dose vil du føle deg verre enn noensinne.

Medlem siden
    Sep 2014
    Sted
    Telemark
    Alder
    29
    Meldinger
    25

Standard Sv: Frustrert etter legebesøk

Sitat Opprinnelig skrevet av Pingvinen Vis post
    Som Halla sier, så har både jeg og familien min hatt stort utbytte av Øverbyes ekspertise og evne til å tenke utenfor boksen. Anbefaler deg å bestille tid hos ham (lang ventetid)
    Ellers må jeg si at dosen du går på er latterlig lav; hvordan er stoffskifteprøvene dine nå?
    Såvidt jeg husker hadde du høy anti-TPO, noe som betyr at kjertelen vil bli dårligere og dårligere til å produsere de nødvendige hormonene, og om du går på for lav dose vil du føle deg verre enn noensinne.
    Jeg har ikke verdiene i hodet, men legen sa at ved de siste prøvene hadde jeg verdier som fortalte at jeg hadde lavt stoffskifte. Kan prøve å få tak i verdiene neste gang, skal skrive det ned! Hadde vært veldig interessert i å finne ut hva dere synes om verdiene kontra hva legen min sier.. Tusen takk for svar!!

Lignende tråder

1. Trenger råd og hjelp!
    Av Benedikte i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 19
    Siste melding: 08-03-13, 14:42
  2. Trenger hjelp
    Av janis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 30-09-11, 00:01
  3. Nå trenger jeg hjelp
    Av Gekko i forumet Presentasjoner
    Svar: 19
    Siste melding: 30-04-10, 16:34
  4. Trenger råd/hjelp.....
    Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 37
    Siste melding: 09-01-08, 15:33
  5. Ei til som trenger hjelp
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 12
    Siste melding: 11-05-07, 17:41

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg