Viser søkeresultater 1 til 10 av 93

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: NTFs veiledning for leger om Armour

Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
    Vi burde ha startet en alternativ organisasjon, tenker det hver gang jeg leser om NTF. Jeg stiller som medlem nr 1!
    Personligt mener jeg, at tager man i betragtning det enorme arbejde, der skal lægges i, hvis man vel at mærke vil arbejde uafhængigt af sponsorater - burde man involvere meget mere de pårørende til stofskiftesyge, da de fra første plads ser og oplever alvoren i de livs-hindringer sygdommen lægger for hele familier - og så har de pårørende jo meget mere energi og kræfter end de syge + kan de pårørende ikke direkte beskyldes for at være "farvet af sygdommen" som de syge.... Der kommer jo meget mere gennemslagskraft fra de raske end fra de syge... når man henvender sig til den raske del af befolkningen, der hvor græsrødderne arbejder for forskellige forbedringer i samfundet. Uden græsrøddernes hjælp bliver det svært at vinde gehør der, hvor magten (til forandringer) findes, mener jeg.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    55
    Meldinger
    1,051

Standard Sv: NTFs veiledning for leger om Armour

Ja, som syk er det ikke mye en får gjort. (Og som syk blir du aldri tatt helt på alvor heller). Men når man blir oppegående og fungerende igjen - da kan man få gjort en del. Det er det jeg håper kan skje med meg og andre

Lignende tråder

1. NTFs veiledning for leger om Armour
    Av Kevlin i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)
    Svar: 33
    Siste melding: 13-02-14, 18:27
  2. NTFs veiledning for leger om Armour
    Av Kevlin i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 32
    Siste melding: 09-02-12, 08:46
  3. Leger med erfaring med Armour?
    Av Vigdis i forumet Hos legen
    Svar: 6
    Siste melding: 02-11-09, 12:22

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg