Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
21-03-14, 19:15 #24
takk for ditt savr men saken er at i mange år gikk jeg på cipralex og oplevede aldri noen av de bivirkningene, bortsett fra å være trøtt og sovnig. de forbigående bivirkniger følte jeg bare i starten av cipralex for mange år siden.
noe som er normalt angående tetralysal oppledve bare bedre og bedre med huden klarte å stå idusjen uten å være redd at vanne kommer i ansiktet og svir, eller reaksjonene på alt mulig krydder og sånn. lukt å sånn avtatt og hjalp virkelig. den gikke jeg på i en og halv måneder og bare var glimrende. d vitamin og omega 3 gikk jeg på i mange år etter legens anbefaling. melatonin går jeg på om kvelden og den tålte jeg bra også, men to uker etter biolife betaakroten og nycolpluss vitamin og mineraltilskudd kollpset jeg. i to uke selv hejal meg med sovn, utvilt og skjønte ikke hvorfor jeg gjøre ikke det før. men etter 2 uker da gikk jeg på et smell. tenker jeg hvis det var bivikning av de resept belagte preparatene hvorfor jeg ikke hadde bivirkning i mange år og hvorfor skulle jeg ville få bivirkning etter en og halv måned med tetralysal? så vet jeg ikke
dessuten roscea var så intens at jeg hadde problemer med øynene straks satt ved pc kjermen og begynnet å svi, og svidde huden min. etter 1 og halv måned med tetralysal var de borte, men samtidig med gelen finacea til å med den plagsomme heten den svienede flammende huden så forsvant alt det å blir stram og smerte full og når jeg var ute og var kaldt og varmt og brennende og svie når var inne alt forsvant. rosacea problemene hadde jeg i mindre grad før, men sist ble ekstrem utløst av å spise ingefær.men aldri på grunn av cipralex.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i 2003
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 35Siste melding: 25-01-09, 13:21 -
Da har jeg vært hos endokrinolog for første gang..
Av witchfrk i forumet EndokrinologerSvar: 14Siste melding: 30-05-08, 06:20 -
Jeg fikk påvist lavt stoffskifte etter at jeg fikk mitt første barn
Av Line i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 38Siste melding: 09-04-07, 22:40

Svar med sitat

Bokmerker