Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
21-03-14, 08:46 #18
Sv: Hei. Påvist lavt stoffskifte i 2003 for første gang
Hei igjen, FM

Ikke kast bort tid og energi på å finne en endokrinolog. Du trenger en ny og bedre fastlege. Det bør ikke være vanskelig sett i lys av din tidligere lege.
Så tror jeg du må se bredere på dette. Ikke bare ta prøver av stoffskiftet. Sjekke blodsukkeret som du har fått som råd i en tidligere tråd blant annet. Og sjekk kalsiumet ditt.
Det du skriver om slitasje i knærne har med hormonforstyrrelser å gjøre. Jeg har mistet mesteparten av brusken i begge kneledda. Dette kommer definitivt av for mange ubalanser i hormonene mine gjennom mange år. Jeg kom over det i en artikkel jeg leste. Da gikk det et lys opp for meg, og jeg skjønte hvorfor det var sånn. De sier det er slitasjegikt som man må regne med kan komme når man blir eldre, men da skal vel min eldre søster ha det samme problemet? Ikke nødvendigvis, men sannsynligvis?
Jeg råder deg til å prøve å få reist til Øverbye i Arendal. Da får du sjekket det du trenger. Du må betale selv, men de er likevel billigere enn andre private leger.
Hvis jeg forstod deg rett i en tidligere post: Legen vil ikke at du skal ha utskrift av prøvene dine. De er dine, og det har du rett på å få. Kanskje må du betale litt for kopier, men det skal ikke koste mye.
Lykke til videre, FM
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i 2003
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 35Siste melding: 25-01-09, 13:21 -
Da har jeg vært hos endokrinolog for første gang..
Av witchfrk i forumet EndokrinologerSvar: 14Siste melding: 30-05-08, 06:20 -
Jeg fikk påvist lavt stoffskifte etter at jeg fikk mitt første barn
Av Line i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 38Siste melding: 09-04-07, 22:40

Svar med sitat

Bokmerker