Sitat Opprinnelig skrevet av Bønna Vis post
Jeg ble tipset om privat ultralyddiagnostikk, og der var vi i går. Det viser seg da at jenta er født med manglende venstre thyriodealapp..... Hvorfor har ikke det blitt gjort før Det tok 5 minutt og 800 kroner å få det fastslått, så nå er jeg temmelig irritert og sint her jeg sitter over telefonen - IKKE til vår fastlege - han skal få passet sitt påskrevet i ettertid
Hver gang jeg har vært der, har jeg forlangt henvisning til endrikinolog, men har fått henvisning til en ny almennlege på barneavdelingen.
Hoppas det går bra och framåt med dotter och mamma.

Här är en blogg skriven av Andrea, födt med en halv sköldkörtel, som din dotter. Kanske genom att följa hennes blogg, kan du lära dig om problem som kan uppstå senare i din dotters liv? Bara ett förslag.

"I do not have Hashimoto’s disease, which is probably the most common autoimmune condition that renders people hypothyroid. Mine was simply a gland malformation issue. But I am hypothyroid nonetheless and like many sufferers of thyroid problems I was under-medicated and improperly treated for my condition for the vast majority of my life."

http://mthfrliving.com/andreas-diary...roid-who-i-am/