Viser søkeresultater 1 til 10 av 107
Threaded View
-
04-03-14, 14:28 #11
Sv: Tilbake på antistoffsporet
Dette var spennende lesing, spesielt det du leser om nå! Tusen takk for tiden du tar deg til å svare! Du ga meg mer å tenke på også.

Jeg har tidligere tenkt på jod, og spurte fastlegen om dette i høst. Han ville ikke måle dette da. Jeg skal spørre igjen, men regner med at jeg ikke kommer noen vei med ham. Jeg har lyst undersøke litt nærmere uansett. Spørsmålet jeg må stille meg (og svare på selv) er om jeg skal ta kontakt med Lynx i Østfold, Balderklinikken eller Heggeli.
Uansett, min "tilstand" har ikke kommet over natten. Jeg har trolig hatt dette siden puberteten. Først svakt og ikke direkte merkbart, og etter hvert blitt mer synlig før det toppet seg i høst. Det ligger også på morssiden, uten at noen av de har fått påvist lavt stoffskifte (men om det noen gang faktisk er undersøkt, vet jeg heller ikke). Om stoffskiftet er synderen eller symptomet, vet jeg ikke. Derfor vil jeg grave videre.
Lignende tråder
-
"Flotte" blodprøver - men hva med stjernene m.m.?
Av iCat i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 07-07-12, 23:02 -
Fine blodprøver til tross for mange symptomer
Av sisi i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 22Siste melding: 13-04-10, 23:37 -
Fine blodprøver til tross for mange symptomer
Av sisi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 26-10-09, 14:27 -
Har mange symptomer og en mor med lavt stoffskifte.
Av Joohoo i forumet BlodprøverSvar: 18Siste melding: 07-05-09, 13:38 -
"Flotte og normale blodprøver"
Av queenie i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 11Siste melding: 04-03-09, 15:27

Svar med sitat

Bokmerker