Sitat Opprinnelig skrevet av Bønna Vis post
Heisann!

Har nå innsett at det er den private vei jeg må gå. Det er en synd og skam at det er den veien man må gå i "velstands" Norge der vi har et ellers greit fungerende helsetilbud.

Jeg ble tipset om privat ultralyddiagnostikk, og der var vi i går.
Det viser seg da at jenta er født med manglende venstre thyriodealapp..... Hvorfor har ikke det blitt gjort før Det tok 5 minutt og 800 kroner å få det fastslått, så nå er jeg temmelig irritert og sint her jeg sitter over telefonen - IKKE til vår fastlege - han skal få passet sitt påskrevet i ettertid
Hver gang jeg har vært der, har jeg forlangt henvisning til endrikinolog, men har fått henvisning til en ny almennlege på barneavdelingen.

Så nå setter vi oss på nattbuss til Oslo om et par uker og svir av noen tusenlapper, men nå VET jeg og har et papir der det står svart på hvitt at jenta vår ER syk og skulle ha fått behandling for lenge siden. Så de lappene svir jeg mer enn gjerne av

JA jeg er en hysterisk mor og er stolt av det Som mor vet man bedre enn noen andre om det er noe som ikke stemmer, morsinstinktet skal ingen leger kimse av
Detteren din er heldig som har en mor som deg.