Sitat Opprinnelig skrevet av Bønna Vis post
Vel....Da har vi vært hos barnelege på sykehuset.... Og denne gangen som forrige, går vi ut derifra igjen og føler jeg har mest lust å RISTE legen opp ned og BRØLE!!!! Ja, jeg er frustrert

Føler at jeg blir sett på som en hypokonder på min datters vegne...
Det bør du hellere vænne dig til, så længe du søger hjælp indenfor det offentlige "sygdomsvæsen", hvor du prisgivet tilfældigt visiteret læger, du ikke selv har valgt. Du er kvinde og en mor - et dobbelt problem, idet kvinder overdriver altid, er hysteriske, følelsesladede og overdriver dobbelt når det gælder deres børn, som de altid overbeskytter. Havde det været din datters far som forlangte lægens opmærksomhed, ville lægen nok tænke sig to gange om, før han turde udfordre en faders beskyttertrang ("vi mænd forstår hinanden"). Selvfølgelig er der undtagelser. Det er der altid, men de er sørme ikke mange.

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
Jeg håper inderlig at du nå tar henne med til en privat lege. Blodprøve igjen etter 6 md. er bare for at du ikke skal mase mer. Ikke kast bort mer tid på denne legen. Jeg ønsker dere alt godt
Nu er der gået næsten et år siden sidst... Kære Bønna Håber at du ikke lod lægen hindre dig i at forblive en ansvarlig forælder... og at du har lyttet til Lisbeth, hvis kommentarer er altid sin egen vægt i guld værd. Krydser fingre.