Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
27-11-13, 09:46 #18
Sv: Trenger litt hjelp her...ang jente på 8 år...lavt stoffskifte?
Det bør du hellere vænne dig til, så længe du søger hjælp indenfor det offentlige "sygdomsvæsen", hvor du prisgivet tilfældigt visiteret læger, du ikke selv har valgt. Du er kvinde og en mor - et dobbelt problem, idet kvinder overdriver altid, er hysteriske, følelsesladede og overdriver dobbelt når det gælder deres børn, som de altid overbeskytter. Havde det været din datters far som forlangte lægens opmærksomhed, ville lægen nok tænke sig to gange om, før han turde udfordre en faders beskyttertrang ("vi mænd forstår hinanden"). Selvfølgelig er der undtagelser. Det er der altid, men de er sørme ikke mange.
Nu er der gået næsten et år siden sidst... Kære Bønna
Håber at du ikke lod lægen hindre dig i at forblive en ansvarlig forælder... og at du har lyttet til Lisbeth, hvis kommentarer er altid sin egen vægt i guld værd. Krydser fingre.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Diagnostisert med struma og høyt stoffskifte i 1988. Trenger litt hjelp :)
Av Litamor i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 07-04-12, 10:41 -
Trenger hjelp ang lav binyrefunksjon og lavt stoffskifte
Av bibzi80 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 21-10-11, 07:12 -
Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Av devin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-11, 23:01 -
Hadde jeg lavt stoffskifte i 2005 tro? Trenger hjelp til BP svar :-)ar
Av Athina i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 21-04-11, 21:02 -
Hei, trenger litt hjelp :)
Av mjohank i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 23Siste melding: 21-12-09, 17:39

Svar med sitat

Bokmerker