Viser søkeresultater 1 til 10 av 107

Threaded View

Medlem siden
    Oct 2013
    Sted
    Østfold
    Alder
    47
    Meldinger
    494

Standard Legetime i dag - nye blodprøver i morra

Ny legetime i morges.
    Krysset av for bl.a transglutaminase (cøliaki), Sjøgrens (pga tørre øyne) og stoffskifteprøver. Legen mente at kjertelen ikke virket større ved palpering (men jeg har økt ubehag der, spesielt ved nærkontakt, men også ellers).
    Forstørra tunge ble igjen nevnt, og igjen besvart med pokerfjes. Joda, han medgir at symptomene ligner, men det kan allikevel være andre ting, og han holder fortsatt en knapp på post-viralt og at det vil gå over av seg selv. Jeg er derimot skeptisk. Håper selvfølgelig det går over uten videre, men er skeptisk. Formen er generelt dårligere, og sykmeldingsgraden ble økt.

Nye blodprøver i morra tidlig. Så fort jeg går ut døra derfra er det rett tilbake på lavkarbo/lchf og et vitamin-/mineralregime for å støtte binyrene. Ringene under øynene (som jeg aldri har hatt før. Ringene altså, øynene har jeg alltid hatt! ;-)) blir mørkere og mørkere og jeg blir ofte skikkelig gira (adrenalingira) når jeg må "ta meg sammen" i jobb mm.

Ny time om en uke for å diskutere blodprøvene. Jeg tror neppe vi kommer noen vei da, så jeg er forberedt på å fortelle at nå er tiden inne for at jeg går til annen behandler, så kan fastlegen fortsette sine utredninger og sykmeldingsoppfølginga. Kontordama skrev ut prøvesvar fom august.
    Sist endret av Bellis; 25-11-13 kl 08:43 Begrunnelse: tyrkleif

Lignende tråder

1. Svar: 1
    Siste melding: 07-07-12, 23:02
  2. Fine blodprøver til tross for mange symptomer
    Av sisi i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 22
    Siste melding: 13-04-10, 23:37
  3. Fine blodprøver til tross for mange symptomer
    Av sisi i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 26-10-09, 14:27
  4. Har mange symptomer og en mor med lavt stoffskifte.
    Av Joohoo i forumet Blodprøver
    Svar: 18
    Siste melding: 07-05-09, 13:38
  5. "Flotte og normale blodprøver"
    Av queenie i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 11
    Siste melding: 04-03-09, 15:27

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder