Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Tråd: Lei av å vente
Hybrid View
-
25-10-13, 17:48 #1
Sv: Lei av å vente
Jeg må bare klargjøre her at jeg snakker om tabletten Armour, da inklusive fillere. Og der mener jeg at "noen liker mora, og noen liker dattera" også når det gjelder de ulike varemerkene av thyroid - DVS at en bruker kan oppleve forskjeller mellom armour, erfa, thyroid-s etc, selv om alle de nevnte inneholder bioidentisk hormon.
Jeg er også enig i at det er forskjell på syntetisk og bioidentisk (det vet vi begge. ;) ), men jeg synes heller ikke jeg bastant kan motsi den ene personen som opplevde seg selv som helt symptomfri på levaxin ... selv om det ikke gjelder resten av de jeg har snakket med.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
26-10-13, 16:02 #2
Takk til Anisa, som stadig tar seg tid til å skrive fyldige, oppklarende innlegg til forumbrukere som sliter med å finne fram til en løsning på helseproblemene sine
Dette med den dårlige virkningen av Armour og Levaxin sammen var nytt for meg, stadig noe å lære!
-
29-10-13, 14:05 #3
Det ble noen dager pause fra det meste.
Så til det viktigste; Vil gjerne gi en stor TAKK til de som tar seg tid til å svare, og da særlig til Anisa som skriver så hyggelig og utfyllende. Det gjør utrolig godt å få tilbakemeldinger, og å sitte med en følelse av at noen man aldri har møtt, og antagelig aldri vil møte, har empati og omsorg nok til å skrive så mye. Jeg kjenner at jeg har utrolig mye å lære om denne sykdommen fortsatt, og at jeg i tillegg får en følelse av at noen bryr seg (i positiv forstand) gjør godt!!!
Jeg har heldigvis funnet igjen litt overskudd til å lese og lære mer, og vil fortsette å lete etter en god løsning for min kropp.
Så Tusen Takk!!!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Kreft. Hva kan jeg vente meg?
Av Miori i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 62Siste melding: 01-08-12, 16:22 -
Lei av å vente... på HelseNorge!
Av zeena i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 12-04-07, 00:22 -
Øke nå eller vente?
Av marge i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 14-03-07, 12:14 -
Bør jeg vente med Thyroxinbehandling?
Av chris i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 16Siste melding: 30-05-05, 13:37

Svar med sitat
Bokmerker