Viser søkeresultater 1 til 10 av 26

Hybrid View

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Lei av å vente

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    [INDENT]

Ja og nej... hvis Armour ikke var lige god for alle, ville den sunde skjoldbruskkirtlens egne hormoner, heller ikke være gode for alle. Men sandheden er nu en gang denne, at det ikke er en opløsning af syntetisk T4 vi er født med i blodårene, så hvis Thyroid-mediciner (bi)virker "forkert", sker det af andre årsager, som den pågældende klinik/læge ikke har viden om, og har ikke styr på. Dette handler altså ikke om "sandheden om Thyroid-mediciner", men "sandheden om læger-klinikker-som-kan-ikke-finde-ud-af-at-behandle-med thyroid-mediciner". That's it.

Det er ikke for at modsige dig, smgj Det er for at bringe håbet tilbage til Littlei.
    Jeg må bare klargjøre her at jeg snakker om tabletten Armour, da inklusive fillere. Og der mener jeg at "noen liker mora, og noen liker dattera" også når det gjelder de ulike varemerkene av thyroid - DVS at en bruker kan oppleve forskjeller mellom armour, erfa, thyroid-s etc, selv om alle de nevnte inneholder bioidentisk hormon.

Jeg er også enig i at det er forskjell på syntetisk og bioidentisk (det vet vi begge. ;) ), men jeg synes heller ikke jeg bastant kan motsi den ene personen som opplevde seg selv som helt symptomfri på levaxin ... selv om det ikke gjelder resten av de jeg har snakket med.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Akershus
    Alder
    64
    Meldinger
    554

Takk til Anisa, som stadig tar seg tid til å skrive fyldige, oppklarende innlegg til forumbrukere som sliter med å finne fram til en løsning på helseproblemene sine Dette med den dårlige virkningen av Armour og Levaxin sammen var nytt for meg, stadig noe å lære!

Medlem siden
    Jan 2013
    Sted
    Østlandet
    Alder
    59
    Meldinger
    27

Det ble noen dager pause fra det meste.
    Så til det viktigste; Vil gjerne gi en stor TAKK til de som tar seg tid til å svare, og da særlig til Anisa som skriver så hyggelig og utfyllende. Det gjør utrolig godt å få tilbakemeldinger, og å sitte med en følelse av at noen man aldri har møtt, og antagelig aldri vil møte, har empati og omsorg nok til å skrive så mye. Jeg kjenner at jeg har utrolig mye å lære om denne sykdommen fortsatt, og at jeg i tillegg får en følelse av at noen bryr seg (i positiv forstand) gjør godt!!!
    Jeg har heldigvis funnet igjen litt overskudd til å lese og lære mer, og vil fortsette å lete etter en god løsning for min kropp.

Så Tusen Takk!!!
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Lignende tråder

1. Kreft. Hva kan jeg vente meg?
    Av Miori i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelen
    Svar: 62
    Siste melding: 01-08-12, 16:22
  2. Lei av å vente... på HelseNorge!
    Av zeena i forumet Hos legen
    Svar: 8
    Siste melding: 12-04-07, 00:22
  3. Øke nå eller vente?
    Av marge i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 4
    Siste melding: 14-03-07, 12:14
  4. Bør jeg vente med Thyroxinbehandling?
    Av chris i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 16
    Siste melding: 30-05-05, 13:37

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn