Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Tråd: Knogleskørhed!!!!
Threaded View
-
12-08-13, 07:28 #10
Sv: Knogleskørhed!!!!
Jeg har fået lavet en ny knogletæthedsmåling og den viser, som min læge skriver, at jeg har mindre kalk i knoglerne end tidligere. Lægen tilbyder mig en behandling med en indsprøjtning én gang om året, men han nævner ikke hvilken.
Jeg har brug for jeres konstruktive kritik så det ikke bliver den ensidige fra lægen der kun tænker medicin.
Jeg tager 4 grain erfa hver dag - 2 grain tidlig morgen, ca ½ time inden morgenmad og så 2 grain mellem kl 11 og 14. Jeg overvejer at tage Erfa til natten igen da jeg nogle gange glemmer at tage medicinen mellem 11-14. Jeg er i tvivl om jeg bare kan begynde at tage Erfaén inden sengetid eller om jeg skal sætte dosis ned.
Jeg tager stadig store doser af D3 og K2 og spiser Paleo-kost.
Mit stofskifte lå for første gang i januar i den høje ende af skalaen så jeg tænker at kroppen ikke har haft mulighed for at sørge for knoglerne, før nu, og at det er naturligt at jeg har oplevet et tab i knoglemassen
Jeg påtænker at begynde på Lugol´s for at fjerne Fluor m.m. så mit stofskifte forhåbentlig forbliver i den høje ende af skalaen, men med mindre indtagelse af Erfa.
Jeg har også overvejet at påbegynde på naturidentiske hormoner, men er i tvivl om det er det rette valg og om der er læger her i Danmark der behandler med dette.
Håber ikke at mit indlæg virker for forvirrende, men jeg har bare så mange tanker der kværner rundt i hovedet så jeg har virkelig brug for jeres syn på sagen
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske

Svar med sitat

Bokmerker