Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
21-07-13, 16:51 #6
Sv: Hjemmerørt, supersund mayonnaise med lang holdbarhed
Kan du linke til de to du køber på helsekosten? Så vi er sikker på at vi snakker om det samme?

Bare det er sikkert at den du nævner er flydende, også flydende i kulde/køleskabet. Ren MCT-olie er altid flydende, mens kokosolie bliver fast i stuetemperatur (op til ca. 25 grader) og ellers helt fast på køl i køleskabet. Jeg bruger MCT-olie kun til kold mad, smør, dressing, salater osv. Kokosolie bruger jeg til kogt/simret og stegt/bagt mad. MCT-mellemlange fedtkæder de udvundet af kokosolie (eller palmeolie), så for ikke at miste næringsfordelen af de resterende fedtsyrer, bruger jeg MCT til koldt og kokos til varm mad.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hjemmerørt, sundt smør, smørbart direkte fra køleskabet
Av Anisa i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 14Siste melding: 26-07-13, 08:31 -
Erfa holdbarhed
Av majsen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 09-04-12, 01:02 -
Opstart fra en lang pause
Av Honeyhob i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 23Siste melding: 25-06-10, 15:44 -
Skal det ta så lang tid?
Av Lillejenta i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-11-08, 16:40 -
hvor lang tid tok det.....?
Av DALIA i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 15-06-08, 20:34

Svar med sitat

Bokmerker