Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
07-06-08, 12:58 #1
hvor lang tid tok det.....?
Før man kjente seg i normalt "energi" nivå igjen etter å ha fjernet hele kjertelen?
Jeg syntes nemlig det går litt tregt med meg.....
Og til dere som har/ hatt kalsium problemer, har dere det enda eller har noen blitt bra igjen der?
Takker for svar=)
Jeg fjernet hele kjertelen i 2008 pga kreft.... Kreft og tiden etterpå og sånt....?
-
07-06-08, 21:27 #2baremei Gjest
Hvis du har fjernet hele kjertelen fikk du Levaxin fra første dag? Hvor stor dose, og hvordan er prøvene dine (husk normalområdene)?
-
08-06-08, 13:41 #3
jeg fikk levaxin etter noen dager etter operasjonen, Gikk opp til 100 frem til jod behandlingen, (slapp å slutte 5 uker før) gikk opp til 125 etter behanling og gått på det i snart 6 uker....
har ikke tatt noen blodprøve enda...men vurdere å få gjort det snart, men er det for tidlig? hva er "vanlig"dose.....? jeg er 55 kg, har alltid hatt så masse energi, men nå er jeg kaputt kl 9 om kvelden selv om jeg er sykemeldt.....
Er det tålmodighet jeg mangler...
Jeg fjernet hele kjertelen i 2008 pga kreft.... Kreft og tiden etterpå og sånt....?
-
15-06-08, 20:34 #4
Hei! 3 mnd er ikkeno! Jeg var on and of zombie i 11 mnd. og ble da brått varig bra! Men fortvil ikke , de lave periodene kommer sjeldnere og sjeldnere. Mine tips!:::::
1 Ta Levaksin tabletten fastende på morgenen, på samme måte hver dag,vent litt m frokost
2 Tving deg til gjøremål som før
3 Ikke tenk så mye på sykdom,tenk du blir helt bra!
4 Spis normalt , ikke vær uten mat i flere timer med så høyt stoffskifte
5 Tren så mye du orker og synes er gøy
6 OBS SE på pakningen Levaksin om dato ok og ha den i kjøleskapet( ikke bra i varmen)
7 Unn deg hvile , vi blir alle bare eldre!!!!!!!!
Svar med sitat
Bokmerker