Sitat Opprinnelig skrevet av Benedikte Vis post
Takk for oppfølging Lisbeth.Med over natten menes at hverken min bror eller jeg hadde noen symptomer til lavt stoffskifte før vi plutselig følte oss slappe,slitne,trøtte,kalde etc.Dette skjedde med begge to så fort så vi har ikke gått lenge med dette.Jeg testet meg i høst og hadde fine prøver (bortsett fra høyt kolestrol).Ønsket derfor å vite om dette er vanlig at det kan gå så fort fra å være frisk og rask til kun noen måneder senere bli så hardt rammet?Min bror ble i fjor godt fulgt opp av medisin og jeg vil nok få justert opp dosen min neste uke,men er føler det hele ekstra skummelt for det har kommet så snikende og akutt på.Er bare veldig bekymret og redd for sykdommen og andre antiimmune sykdommer vi kanskje står overfor i årene som kommer:(
Jeg forstår bekymringen din. Det du kan gjøre er å lære om sykdommen og ta de rette beslutningene for deg.

Jeg kan ikke svare deg på om det er vanlig å ha det sånn som dere har. Det jeg veit er at veldig mange får symptomer som sniker seg på over lang tid.

Lykke til videre