Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Trenger råd og hjelp!
Threaded View
-
06-03-13, 16:26 #6
Sv: Trenger råd og hjelp!
Takk for oppfølging Lisbeth.Med over natten menes at hverken min bror eller jeg hadde noen symptomer til lavt stoffskifte før vi plutselig følte oss slappe,slitne,trøtte,kalde etc.Dette skjedde med begge to så fort så vi har ikke gått lenge med dette.Jeg testet meg i høst og hadde fine prøver (bortsett fra høyt kolestrol).Ønsket derfor å vite om dette er vanlig at det kan gå så fort fra å være frisk og rask til kun noen måneder senere bli så hardt rammet?Min bror ble i fjor godt fulgt opp av medisin og jeg vil nok få justert opp dosen min neste uke,men er føler det hele ekstra skummelt for det har kommet så snikende og akutt på.Er bare veldig bekymret og redd for sykdommen og andre antiimmune sykdommer vi kanskje står overfor i årene som kommer:(
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Trenger hjelp
Av janis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-09-11, 00:01 -
Nå trenger jeg hjelp
Av Gekko i forumet PresentasjonerSvar: 19Siste melding: 30-04-10, 16:34 -
Hei. Trenger hjelp
Av Månelys i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-10-08, 20:10 -
Trenger råd/hjelp.....
Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 37Siste melding: 09-01-08, 15:33 -
Ei til som trenger hjelp
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 11-05-07, 17:41

Svar med sitat
Bokmerker