Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Trenger råd og hjelp!
Threaded View
-
06-03-13, 15:57 #5
Sv: Trenger råd og hjelp!
Det kan være fornuftig å starte forsiktig. Selv fikk jeg brystsmerter (murring) etter start på medisin. Nå var jeg et par år eldre enn deg da jeg startet da, det skal sies
Men sørg for at du ikke går lenge på så lite medisin.
Jeg legger merke til at du kun er fokusert på blodprøver. Slike verdier på så unge mennesker på kort tid skriver du over. Vil det si at du for kort tid siden har tatt de samme prøvene og de har vært helt normale? Hvis det ikke er tilfelle er det vanskelig å si at det har kommet så plutselig, eller? Har du ikke hatt noen symptomer? Det har kommet over natten?
Stoffskifte og graviditet har et underforum som heter Postpartum tyreoidontitt. Jeg vet ikke om det kan gi slike resultater som du har fått. Det er en betennelse, men den gir vel ikke forhøyet anti-TPO? Dette har jeg ikke greie på, så jeg håper noen andre kan svare deg på dette. Eller du kan lese deg opp på det på siden jeg refererte til.
Ja, anti-TPO tilsier at betennelse vil ta livet av kjertelen din.
Ubehandlet stoffskifte er dødelig. Du har begynt behandling, og har i så måte ingen grunn til å engste deg så mye som du gjør. Bruk den tiden du trenger til å få dette under kontroll, ta hensyn til at du har en kronisk sykdom, men ikke la den ta fra deg livet. Og en ting kan du lære deg med en gang: tålmodighet. Med stoffskifte kan du regne med du får bruk for trebokstavforkortelsen TTT. Men den kjenner du kanskje?
Lignende tråder
-
Trenger hjelp
Av janis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-09-11, 00:01 -
Nå trenger jeg hjelp
Av Gekko i forumet PresentasjonerSvar: 19Siste melding: 30-04-10, 16:34 -
Hei. Trenger hjelp
Av Månelys i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-10-08, 20:10 -
Trenger råd/hjelp.....
Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 37Siste melding: 09-01-08, 15:33 -
Ei til som trenger hjelp
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 11-05-07, 17:41

Svar med sitat
Bokmerker