Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Hybrid View
-
04-03-13, 20:10 #1
Sv: Har jeg lavt stoffskifte? Trenger innspill!
Jeg har ikke så meget tid nu, men dette vil jeg skrive til dig (og alle andre i samme/lignende situation):
Er det ikke den omvendte verden, når det er den plagede patient, som skal bruge af sine - i forvejen små ressourcer - til at give lægen en chance??
Burde det ikke være lægens kald og job, og pligt - at være den som giver sin patient en chance??
Hvad med, at du giver dig selv en chance, i stedet? Du har meget mere brug for en chance, end din læge har"
Som du har været behandlet - Søster - er så tæt på mishandling, at der nærmest burde være lovgivet imod det... Man som systemet er indrettet, er lægestanden den eneste faggruppe i samfundet, der går straffri uanset hvor mange liv den mishandler, eller tager.
Det er, i den grad, værd at lytte til Lisbeth! De fleste som er her, kunne ikke have sagt det bedre selv.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Trenger litt hjelp her...ang jente på 8 år...lavt stoffskifte?
Av Bønna i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 24Siste melding: 17-03-14, 19:58 -
Trenger hjelp ang lav binyrefunksjon og lavt stoffskifte
Av bibzi80 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 21-10-11, 07:12 -
Trenger en forklaring på lavt stoffskifte
Av Hilde58 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 42Siste melding: 20-02-11, 20:11 -
Presentasjon og trenger en forklaring på lavt stoffskifte
Av Hilde58 i forumet PresentasjonerSvar: 24Siste melding: 24-03-10, 21:41 -
Trenger jeg medisinering el ikke? Håper på innspill fra dere
Av Cin i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 28Siste melding: 16-03-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker