Hei

Jeg blir så glad for dine og andres innspill. Jeg har ikke prøvd å ta 5 G hele dosen til natten. Der har jeg uttrykt meg feil har kun tatt 90 m og 120 mg da dette skulle være nok til å få igang binyrene. Har også trappet ned !/2 cortef.

Skal virkelig prøve å ta 3 el 4 G på kvelden når jeg legger meg. Hvilken god ide. Jeg tok 90 mg en kveld kl 23 og sovnet som et barn til 03.30 tok ny dose og sovnet igjen kl 4.00.Men formen sa at tidspunktet ikke var helt rett. Har prøvd over ca 3 netter.

Har aldri målt rT3 bare T3. Så nå har jeg noe å diskutere med legen nu på tirsdag. Kjenner veldig på at jeg trenger hjelp til å få opp aldrostonon nivåene. Så siden både den medisin og ren T3 virker inn på mitt allerde forhøyet blodtrykk. Så kan jeg velge å få opp aldrostononen. Jeg vet at hvis natt medisin virker vil det også komme nivået på aldrostononen tilgode. Det er et stykke dit og nivåene går ned.

Melatonin samme tid, jeg har tatt den når jeg har gått til sengs. Vel det varierer. Gode tips igjen.
Ellers har jeg fått øktet tempraturen på morgene. Dose økning og natt medisin har økt den med 0.2. Nu 36.8 noen ganger 36.7.
Det er ikke et tema å gi opp, jeg har brukt 12 år på levaxin og dit skal jeg ikke igjen.
Fin dag til deg