Viser søkeresultater 1 til 10 av 76
Threaded View
-
16-08-12, 21:08 #11
Sv: Bytte fra Levaxin til Armour
Alle dere tre - så flott med fine, utfyllende svar!!
Jeg håper armour vil fungere bedre på meg enn levaxin gjør. I tillegg mente legen den kunne være heldig mtp vektnedgang. Håper det stemmer ;)
Ellers kan det godt være, Anisa, at man ikke "våkner" av levaxin om morgenen. Men jeg fikk iallefall ikke sove, da jeg tok den om kvelden
Skal prøve ta til meg deres lure tips om når jeg bør ta den. Ikke noe problem å ta den om morgenen tror jeg, i og med at jeg alltid tar medisin mens jeg steller meg på badet, og spiser ikke frokost før 1 time etter inntak. Er det ok å spise 1 time etter inntak?
Skjønner fortsatt ikke helt det der med "grain", men det er vel fordi jeg ikke er inni dette - sånn som dere.
Men det viktigste for meg er at jeg får en dose som er NOK. 100 mg levaxin var ikke nok for meg. Jeg eksperimenterte på egenhånd i noen uker på 125 mg, og ble bedre da...Likevel vil jeg prøve armour - i samråd med legen.
Jeg har visst det som kalles "hashimotos"(?), masse sånne antistoffer. Men det skjønner jeg heller ikke så mye av (enda). Er som sagt nydiagnostisert...
Høres jo ut som det jeg har fått beskjed om (å ta en tablett armour) ikke er nok da. Har foreløpig ikke fått tablettene, skal hentes på apoteket på lørdag. Hm....litt kjipt hvis jeg egentlig trenger to tabletter da...? Men man skal altså øke sakte?
Hva er fordelen med å kombinere levaxin og armour? og syns dere det er verdt pengene å bruke armour?
Håper noen kan veilede meg litt lenger. tusen takk for svar
Lignende tråder
-
Diagnostisert med struma og høyt stoffskifte i 1988. Trenger litt hjelp :)
Av Litamor i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 07-04-12, 10:41 -
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Hypothyreose diagnostisert i august 2006
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 611Siste melding: 15-08-10, 21:23 -
Jeg ble diagnostisert med hypo i 2007, men legen ville se det an (TSH 13...)
Av sammy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 20-01-10, 10:46

Svar med sitat

Bokmerker