Viser søkeresultater 1 til 10 av 339
Tråd: Blondies bok
Threaded View
-
14-11-12, 23:27 #19
Sv: Blondies bok
Hej Blondie
Det ser ud til, at der ikke længere så mange af de "gamle" som holder skansen her. Jeg er også bange for, at "vores" forum-generationen hører til den sidste store "bedrings-bølge". De nye generation tror på alt det, vi andre har lært på den hårde måde at mistro. Jeg ved ikke hvad det vil føre til for de yngre, men jeg tvivler på at mange af dem opnår hvad du har præsteret...
Dit SHBG siger i hvert fald at du hverken er overvægtig, eller lider af POS, hypothyreose (!), hirsuitisme, Cushing eller akne! SHGB ligger faktisk overraskende pænt taget i betragtning at du ikke er 18 år længere.
Kolesterol-relaterede tal er også super! Ferritin kunne godt være højere, men måske kunne du tjekke jod og selen, for at se om de trænger til at blive piftet op, for så vil ferritin måske følge med op også.
Det overrasker mig lidt at FT3 ikke er højere, men så længe formen er bra, passer værdien måske udmærket til dit behov. TPO på 731 ville nok være alt for højt for mange, men med dine "tusinder" i fortiden, er 731 pebernødder. Måske hører du til den type, der er en frisk ant-TPO-bærer ? Det har man hørt om før.
Hvad synes du selv om dine tal?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker