Hej alle,
Jeg har de seneste 2 mdr. haft alle symptomer på lavt stofskifte, jeg har været ualmindelig træt, mit blodtryk har været vildt lavt, helt ned til 75/40 og alt andet der følger med. Jeg fik taget en blodprøve for et par uger siden og resultaterne så således ud: Mit FT4 er faldet fra 23 til 16,2 (ref. 10-26) og TSH gået fra at være 1,4 til at være 2 (re. 0,3-4), T3 ligger stabilt på 2,3 (ref. 1,2-2,8) og Anti-TPO er faldende, og lige nu helt nede på 92 (ref. <60). Jeg synes at FT4 og TSH indikerer at min dosis skal sættes op (jeg får lige nu kun 50 µg Eltroxin dagligt), da jeg tidligere har læst at TSH gerne skal ligge under 1,5 og FT4 i den øverste del af referenceområdet, men min endokrinolog er åbenbart uenig, da jeg i går fik et brev om at mine tal så nydelige ud. Jeg er ikke helt enig, så jeg håber at en af jer kan fortælle mig hvor jeg finder forskellige officielle undersøgelser omkring hvordan resultaterne bør se ud når man er i behandling, da min egenlæge på ingen måde er samarbejdsvillig og jeg først har en tid hos endokrinologen i februar, og jeg derfor håber på at flere forskellige undersøgelser der indikerer det samme kan hjælpe mig til at få sat min dosis op.

På forhånd tak, og jeg beklager hvis der tidligere har været et lignende indlæg
Anna