Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
27-08-12, 09:58 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Det kan være at du har funnet det rette tidspunktet, Blondie. Det varierer fra person til person.For meg var det klokka 3 på natta, andre har klokka 5.
Hvor mye T3 er det i den thyroiddosen? Det bør være nok. Kanskje bør du også eksperimentere med å legge til Liothyronin i akkurat den dosen for å binyrene akkurat den dytten de trenger og heller ta bort litt thyroid. Jeg brukte først 20 mcg ren T3 i nattdosen, men det var først da jeg fikk tipset om å øke til 25 mcg T3 at det slo til. Etter en stund merket jeg at det virket for godt (litt hyperfølesle på morgenen), og da tok jeg dosen ned til 20 mcg. Litt etter det måtte jeg flytte tidspunktet frem for å ikke få høyt kortisol på morgenen. Jeg har inntrykk av at når du finner tiden og får nok T3, virker det fort. Helt unødvendig å bruke masse penger på hydrokortison nå som vi vet om denne metoden. Nå bruker jeg 20 mcg T3 kl 4 på morgenen• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker