Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
24-08-12, 21:57 #13
Sv: Hvordan opplever dere det?
Enig med Blondie.
Hvad angår besvær med overgangen til lavkarbo.....
Hvis du blev "dårlig i magen" af lavkarbo, kan det betyde at hypothyreose har svækket kroppens egen produktion af fordøjelsesenzymer og man kan derfor ikke "tåle" tilstrækkeligt med proteiner og/eller kostfedt. Jo længere man har haft hypothyreose (uanset med eller uden diagnose), jo kraftigere bliver fordøjelsesenzym-brist. I så fald, vil det ganske rigtigt være ret så ubehageligt at gå over til lavkarbo (eller anden type af kostomlægning). På den anden side er det ingen løsning, blot at fastholde et kosthold som forhindrer en bedring, i stedet for at omlægge til et helsebringende.
Mange med hypothyreose har haft stor gavn af at supplere med fordøjelsesenzymer for at erstatte de enzymer, som hypothyreose har "ædt" op, og har derved endda sluppet for denne "kroniske" forstoppelse, der er et af de klassiske symptomer på hypothyreose. Du kan omlægge kostholdet til lavkarbo med succes, hvis du spiser din mad tilføjet et tilskud af fordøjelsesenzymer. F.eks. Super Enzymes fra BigVits.co.uk. Lovligt at handle fra et EU-land og prisen er ganske rimelig med £13.95 for 180 tabletter.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvordan klarer dere dere i arbeidslivet?
Av Inemor i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 29-10-12, 08:21 -
Hvordan merker dere at dere begynner å bli lave igjen
Av Qa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 07-04-11, 11:58 -
Hvordan blir dere behandlet på jobben?
Av Puselille i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 15-02-10, 09:08 -
Hvordan går jula for dere....?
Av Line i forumet SolskinnshistorierSvar: 1Siste melding: 28-12-06, 22:09 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10

Svar med sitat
Bokmerker