Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Utmattet
Hybrid View
-
17-08-12, 21:53 #1
Sv: Utmattet
Takk så mye for forklaring

Merker at jeg også har en dårlig stressmestring til tider. En liten bagatell kan utløse hjertebank og konstant uro, og sånn har det vært i over et år nå. Utrolig plagsomt. Har også problemer med å lese mye tekst og sette meg inn i enkelte problemer, sånn som med lavt stoffskifte og alt som hører med der. Begynner å lese info, men må gi opp etter en kort stund.
Denne utmattelsen bruker å forsvinne, eller bli bedre sent på kvelden. Så onsdag kveld trimmet jeg og det skulle jeg kanskje ikke ha gjort. Men nå vet jeg at jeg må holde meg unna fysiske anstrengelser de dagene jeg har det som nå.
-
19-08-12, 19:57 #2
Sv: Utmattet
Er du i jobb? Noen ganger, når en har klappet grundig sammen, er det nødvendig å be om sykemelding, kortere eller lengre. Hjemmesituasjonen er det ikke mulig å sykmelde seg bort fra, men da kan en tid fri fra jobb være nok til å få stablet seg på beina igjen og fortsette.
Lignende tråder
-
Utmattet..hva nå?
Av Whattodo i forumet Høyt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 03-11-11, 09:41 -
Jeg er utmattet til de grader. Kan dette komme av det lave stoffskiftet?
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 111Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Når dere er slitne eller utmattet...pga stoffskiftet
Av Marina73 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 26-04-08, 21:40

Svar med sitat
Bokmerker