Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Tråd: Knogleskørhed!!!!
Threaded View
-
04-08-12, 23:19 #26
Sv: Knogleskørhed!!!!
Jeg tror ikke det er lige meget hvilken type Yerba Mate man drikker. Jeg tror, at det må hellere (som i studiet) være almindelige tørrede blade som f.eks. denne, man tilbereder, som beskrevet i studiet:
Man kan så bruge en tepotte med blade overhældt med kogende vand, og drikke teen direkte med sugerør (af metal pga. varme), eller hælde den over i en kop, lidt ad gangen. Det lyder lidt som om man både kan genopvarme teen, og at man også kan genbruge teblade et par gange. Som jeg læser dette studie, og som det er tradition i Sydamerika, drikker man Yerba Mate som vi drikker kaffe og te. Hvis man gerne vil opnå samme gode "knogle-resultater", da må man nok omlægge sine "drikkevaner" til Yerba Mate i stedet for kaffe og almindelig te. Tror jeg. Jeg har i hvert fald hørt, at efter nogen tid kan folk ikke undvære Yerba Mate teen, fordi den skulle angiveligt også kvikke mildt op og fjerne brainfog, men jeg har ingen egne erfaringer med denne te, kun andres lovord.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker