Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Å ha hypotyreose synes!
Threaded View
-
01-08-12, 12:48 #5
Sv: Å ha hypotyreose synes!
Jeg er blevet noget tavs efterhånden som jeg læser flere og flere tilmelder sig dette forum og andre netsteder - ramte af en læge-genereret "behandlings-skræk" og "hormon-dose-skræk", og diskuterende den ene efter den anden latterligt lave doser af enten Levaxin eller Thyroid, som det var verdens farligste gift... Samtidigt med at de konstant lufter længslen efter at finde en "magisk" læge, der bare svinger med tryllestaven, giver recepten på en magisk pille og så er alle problemer løst en gang for alle... Fornuftens ord er ikke specielt velkommen hos disse "nye" og selv forsigtige/milde advarsler modtages med mere eller mindre grov afvisning.
Selv er jeg ved, generelt at erkende på andres vegne, hvad jeg allerede for mange år siden har erkendt på mine: der er ikke nogen afgørende hjælp at finde for de fleste, anden end selv-hjælp, og denne min erkendelse gør det svært, nok en gang at respondere på andres kald, velvidende at de vil afvise alt, fordi deres trang til at finde lægehjælp der kan overtage ansvaret fra dem selv, er stærkere end selv længslen efter at opnå en bedring...
Et relevant udsagn af lægen Barry Durrant-Peatfield kan læses på Tpa-uk.org.uk.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvordan synes du det er å leve med hypotyreose?
Av flaggstang i forumet Å akseptere stoffskiftesykdommen og leve med denSvar: 1Siste melding: 18-01-12, 20:28 -
Hjælp til at tolke disse - Synes selv det er lavt
Av Nocturne i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 10-07-08, 23:37 -
synes ikke jeg er bedre
Av villemo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 21-05-06, 20:28 -
Slankekur - plaster med jod - hva synes dere om dette, da?
Av baremei i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 3Siste melding: 20-04-06, 23:59

Svar med sitat
Bokmerker