Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
02-07-12, 13:16 #5
Sv: Hvordan opplever dere det?
Blodtrykket kan skifte fra sekund til sekund, hvor selv meget små (pludselige) udsving kan betyde forskellen mellem svimmelhed eller ikke-svimmelhed. Hjemmemålinger kan ikke altid nå at opfange udsvingene.
Prøv at opløse en teske salt (uden tilsætningsstoffer) i et glas lunkent vand, og drik det når du er svimmel. Du kan også tilberede et glas saltvand om aftenen og drikke det straks du vågner om morgenen, før du står op af sengen. Gør det i nogle dage og se om det ikke hjælper. Saltvandet skal ikke være mere saltet end at du kan drikke det uden at have u-lyst.
Sveder du i varmen? Prøv at smage på den sved du udsondrer i varmen. Hvis den smager tydeligt salt, er du en "salttaber" og dette relateres til binyrerne og forstyrrelser i aldosteron-balance. Det kan netop give nøjagtig de symptomer du beskriver.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvordan klarer dere dere i arbeidslivet?
Av Inemor i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 29-10-12, 08:21 -
Hvordan merker dere at dere begynner å bli lave igjen
Av Qa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 07-04-11, 11:58 -
Hvordan blir dere behandlet på jobben?
Av Puselille i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 15-02-10, 09:08 -
Hvordan går jula for dere....?
Av Line i forumet SolskinnshistorierSvar: 1Siste melding: 28-12-06, 22:09 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10

Svar med sitat
Bokmerker