Sitat Opprinnelig skrevet av anna321 Vis post
Hej,
Jeg er en pige på 19 år, der fik konstateret autoimmun hypothyreose for halvt år siden. Jeg startede i behandling i slutning af februar, (50 mikrogram Eltroxin dagligt) og i april var mine tal nærmest helt normale: T4: 14,7 T3: 2,62 Anti TPO 146, og TSH: 3,2. Dog havde jeg det stadig ikke godt, men lægen mente at det ville tage lidt tid før symptomerne forsvandt helt.

Rigtigt nok forsvandt symptomerne i en kort periode, men jeg er siden da begyndt at få det dårligt igen, med skiftende meget lav og høj puls (fra 50 slag pr. min. ved moderat aktivitet til 150 slag pr. min når jeg sidder og slapper af) samt blodtryk (sidst gik det fra at være 80/55 til 146/106 på 10 min). Desuden har jeg mange problemer med ekstrasystoler, føleforstyrrelser, sitrende muskler og svimmelhed.

Er der andre der oplever lignende symptomer, og skyldes det hashimoto, eller eltroxin når nu tallene er normale?

Mvh. Anna
de der tallene der er ikke normale,jeg hadde ikke klart å ha sånne tall hvertfall....
min TSH er 0.50 og min FT4 er 17.9 og de tallene er mer normale enn dine og enno no har jeg en haug med symptomer og føler meg dårlig..

jeg hadde også en del hjertebank og uro,mn da var tallene mine(TSH 0.09 og FT4 25.7) da måtte jeg redusere på dagsdosen.(men jeg går på Levaxin,så vet ikke om det er noe annet med de som du går på)

har du sjekket opp i ferritin,B-12 og D-vit statusen din...hvis du leser om mangler på de på nett vil du se at mange av symptomene dine kan komme fra mangel på disse..

ellers er jeg relativt ny med dette selv,så det er nok sikkert noen her inne som kan gi bedre råd
lykke til,håper du finner ut av det hurtigt..da jeg vet det er fryktelig å gå som du gjør no