Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
10-06-12, 17:19 #2
Sv: Hashimoto/eltroxin
de der tallene der er ikke normale,jeg hadde ikke klart å ha sånne tall hvertfall....
min TSH er 0.50 og min FT4 er 17.9 og de tallene er mer normale enn dine og enno no har jeg en haug med symptomer og føler meg dårlig..
jeg hadde også en del hjertebank og uro,mn da var tallene mine(TSH 0.09 og FT4 25.7) da måtte jeg redusere på dagsdosen.(men jeg går på Levaxin,så vet ikke om det er noe annet med de som du går på)
har du sjekket opp i ferritin,B-12 og D-vit statusen din...hvis du leser om mangler på de på nett vil du se at mange av symptomene dine kan komme fra mangel på disse..
ellers er jeg relativt ny med dette selv,så det er nok sikkert noen her inne som kan gi bedre råd
lykke til,håper du finner ut av det hurtigt..da jeg vet det er fryktelig å gå som du gjør no
Fibromyalgi, masse allergier, Hashimoto's. Dagboken til Tone
Lignende tråder
-
Hashimoto's og antistoffer
Av Vigdis i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 29-12-12, 19:10 -
Antistoffer ved Hashimoto's
Av anna321 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 8Siste melding: 29-10-12, 18:24 -
Tinnitus af eltroxin?
Av carlsmor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 19-05-11, 09:01 -
Eltroxin. Produktresumè
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 0Siste melding: 23-06-09, 15:12 -
Hyperaktiv på Eltroxin?
Av Nocturne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-12-07, 11:47

Svar med sitat

Bokmerker