Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Hybrid View
-
06-05-12, 19:24 #1
Sv: Hva blodprøvene mine viser?
er skikkelig redd for å prøve andre medisiner når jeg hører hvor mye frem og tilbake det er med de som har prøvd litt forskjelligt
jeg har også friskt i minne hvordan høsten og vinteren har vært...men om min dårlige form da skyldes overmedisinering og eller vitamin ubalanser eller det faktum at jeg kanskje ikke tåler levaxin godt,eller trenger mer T3,det vet jeg ikke...og er vel egentlig livredd for å finne ut av det.....
akkurat no går hverdagen rundt,jeg klarer å komme meg på jobb,sover 5-6 timer døgnet,og jeg tror det er bare pga jeg er begynt å ta vitamin tilskudd...
så tenker jeg bør prøve å få blodverdiene mine på jern,b-12,d-vit og de andre som ligger i nederste sjiktet opp litt og se om formen bare vil stige i takt før jeg bytter ut levaxinen eller tilfører en annen....
er bare så glad for at jeg ikke ligger i fosterstilling lengre....
men tror nok at før eller siden må jeg bite i det sure eplet og prøve T3...
og det er bare frykten for å bli mer dårlig som stopper meg...selv om noen år jeg kanskje kan se tilbake og si dumme meg som ikke begynte før!!
så jeg har deg og T3 i bakhode,
Fibromyalgi, masse allergier, Hashimoto's. Dagboken til Tone
Lignende tråder
-
Skjønner ikke de nyeste blodprøvene mine!
Av Porcelina i forumet BlodprøverSvar: 12Siste melding: 17-11-09, 11:36 -
Huff så oppgitt man kan bli! Blodprøvene mine plutselig er fine
Av Anne Ma i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 38Siste melding: 21-06-07, 01:16 -
Gutten min viser seg å ha hypofysesvikt
Av eias i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 9Siste melding: 12-11-06, 11:32 -
Når viser blodprøvene mest riktig? ift tid, mat og syklus
Av Ellen i forumet BlodprøverSvar: 16Siste melding: 19-06-06, 20:28

Svar med sitat
Bokmerker