Viser søkeresultater 1 til 10 av 16

Hybrid View

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Nord Troms
    Alder
    73
    Meldinger
    1,111

Standard Sv: Lukket inne i seg selv!

Sitat Opprinnelig skrevet av siennna Vis post
    Hei!
    Er det noen der ute som kjenner seg igjen i "lukket inne i seg selv" ?? Jeg har hatt hypothyreose fra 1992 da jeg ble operert for en kald knute i skjoldkjertelen. Jeg fikk ikke thyroksin ( som det het den gang) fordi legene sa at det var det ikke behov for medisinering. Gikk umedisinert i 10 år, så fikk jeg thyroksin og ble noe bedre. Jeg har hatt mange tøffe tak og etter at jeg i 2000 også måtte operere bort eggstokker og deretter heller ikke hadde østrogen lenger ble alt enda værre.
    Jeg har nå lest om Armour og lurer på om det er noen som kjenner seg igjen i min historie og som tror at dette kanskje kan hjelpe. Trenger også anbefaling av hvilken lege jeg bør velge for å hjelpe meg å finne det ut. Håper på svar.
    Hei Siennna og på Sonjas stoffskifteforum.

Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men jeg har lest om dr. Bjørn Johan Øverbye i Arendal og Rolf Luneng (legen i Allers) som holder til i Oslo, at de begge er opptatt av å få stoffskiftet i balanse.

I Allers nr. 11 - 2012 skriver dr. Luneng i vedlegget « Vårens beste helseråd » :

Få stoffskiftet i balanse (utdrag)

Dersom tyroksinbehandlingen ikke hjelper noe særlig på dine plager eller du får bivirkninger av medisinen, kan dette skyldes en svikt i binyrene dine samtidig. En mulig binyrebarksvikt må derfor utredes og behandles snarest, og før man går videre i behandlingen av stoffskiftet. Dette er viktig, men blir ofte oversett av leger.
    Jeg har tro på leger som tar stoffskiftet og binyreproblematikken på alvor. Det er på høy tid

Medlem siden
    Mar 2012
    Meldinger
    16

Standard Sv: Lukket inne i seg selv!

Sitat Opprinnelig skrevet av Elbeth Vis post
    Hei Siennna og på Sonjas stoffskifteforum.

Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men jeg har lest om dr. Bjørn Johan Øverbye i Arendal og Rolf Luneng (legen i Allers) som holder til i Oslo, at de begge er opptatt av å få stoffskiftet i balanse.

I Allers nr. 11 - 2012 skriver dr. Luneng i vedlegget « Vårens beste helseråd » :

Jeg har tro på leger som tar stoffskiftet og binyreproblematikken på alvor. Det er på høy tid
    Tusen takk for svar Jeg har i dag vært hos lege i Oslo og i løpet av neste uke vil jeg nok få Armour. Jeg håper og tror at det skal bli bra

Lignende tråder

1. Kald og varm
    Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 02-02-11, 20:38
  2. Jeg fikk operert ut hele skjoldkjertelen i november-06 (hyper med kalde knuter)
    Av Zena i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonen
    Svar: 55
    Siste melding: 20-04-08, 10:50
  3. vil en infeksjon i skjoldkjertelen vises på crp?
    Av rikke i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 6
    Siste melding: 16-04-08, 18:05
  4. Kald hud og sminke/ansiktskrem
    Av kira i forumet Lavt stoffskifte og hud
    Svar: 4
    Siste melding: 14-06-06, 18:58
  5. Er det ingen andre her som reagerer på kald vind?
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 14
    Siste melding: 26-05-06, 13:06

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn