Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
12-03-12, 10:43 #6
Sv: Lukket inne i seg selv!
Hei Siennna og
på Sonjas stoffskifteforum.
Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men jeg har lest om dr. Bjørn Johan Øverbye i Arendal og Rolf Luneng (legen i Allers) som holder til i Oslo, at de begge er opptatt av å få stoffskiftet i balanse.
I Allers nr. 11 - 2012 skriver dr. Luneng i vedlegget « Vårens beste helseråd » :
Jeg har tro på leger som tar stoffskiftet og binyreproblematikken på alvor. Det er på høy tidFå stoffskiftet i balanse (utdrag)
Dersom tyroksinbehandlingen ikke hjelper noe særlig på dine plager eller du får bivirkninger av medisinen, kan dette skyldes en svikt i binyrene dine samtidig. En mulig binyrebarksvikt må derfor utredes og behandles snarest, og før man går videre i behandlingen av stoffskiftet. Dette er viktig, men blir ofte oversett av leger.
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Kald og varm
Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-02-11, 20:38 -
Jeg fikk operert ut hele skjoldkjertelen i november-06 (hyper med kalde knuter)
Av Zena i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 55Siste melding: 20-04-08, 10:50 -
vil en infeksjon i skjoldkjertelen vises på crp?
Av rikke i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 16-04-08, 18:05 -
Kald hud og sminke/ansiktskrem
Av kira i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 4Siste melding: 14-06-06, 18:58 -
Er det ingen andre her som reagerer på kald vind?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 26-05-06, 13:06

Svar med sitat

Bokmerker