Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
08-03-12, 13:54 #1
Sv: Jeg har følt meg i dårlig form i flere år. Trenger hjelp!
En læge, der lader en lille pige gå ubehandlet med "noe lavt stoffskifte", og som ignorerer både arven og det totale symptombillede, er ikke værd at sætte sit lid til, Mumle. Det kan være, at du er gået så længe i dårlig form, at det kan være svært finde energi til "en ny begyndelse", men hvis ikke for din egen, så for din datters skyld - håber jeg, at du alligevel kan finde restkræfter til at finde en ny læge.
Der er ikke noget som hedder "noe lavt stoffskifte", og da slet ikke hos et barn på 6 år - i voksealderen i mange år fremover, hvor behovet for hormoner er svingende mellem "meget og mere", og hvor mangel kan have vidtrækkende konsekvenser for barnets fremtid.
Når en læge ikke lader sig bevæge af ansvarsfølelse for et barns helbred og skæbne, vil h*n være endnu mindre motiveret til at gøre det for en voksen. Både du og din datter har brug for en ny læge, og at finde ham/hende kan kun gå for langsomt.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og i skikkelig dårlig form
Av Lenemor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-11-11, 16:02 -
Normale verdier, fortsatt dårlig form.
Av Evelina i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 33Siste melding: 26-03-10, 23:28 -
Påvist hypotyreose etter å ha følt meg "rar" og i dårlig form i lang tid
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 27-10-08, 22:15 -
Dårlig form, avvik i prøvesvar?
Av Hsn i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 17-08-07, 13:17 -
Dårlig form - urgh !
Av Leya i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 29-07-07, 11:38

Svar med sitat

Bokmerker