Viser søkeresultater 1 til 10 av 53

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: På arbejde med lavt stofskifte

Jeg er glad på dine vegne, Anisa, at du nå er i ferd med å få orden på økonomien, og i det bildet ligger jo også hvordan det offentlige ser på deg som freelancer. Dette er gode nyheter! Det er tøft nok å slite med sykdom, men det verste er jo at for mange følger så mye med i kjølvannet av å være syk: en ødelagt økonomi, tap av venner, tap av bosted i verste fall, brudd med ektefelle, tap av jobb osv. Listen kan være en lang og trist vei i en spiral som går nedover. Livet går helt fra hverandre for mange.

Dette forumet har hjulpet meg til å tenke rundt det å ha en kronisk lidelse. Ikke bare å være en passiv pasient som av og til kom på legekontoret, slik som før. Men vurdere det legen sier. har han rett? Kanskje. Muligens oppdage at legen tar feil. Vurdere det jeg leser i bøker. Er det sant? Stemmer det? Er det slik det fungerer for meg?

Jeg liker meningsutvekslingene her, de kunne for min del vært enda mer fargerike og forskjellige, jeg liker at vi kan være uenige. Jeg liker at du kommer med temperamentet ditt, Anisa, og av og til er sinna når vi glemmer hva vi har lært. Ikke minst har jeg satt pris på all kunnskapen du deler med oss andre. Den er ikke helt liten....

Mange klemmer (knus) til deg
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Så utrolig gode nyheter fra deg Anisa! Jeg er så veldig glad på dine vegne, og det er så fint å lese at det er mulig å vinne seire i kampen mot det offentlige. Det gir håp til andre som kjemper slike kamper. Stor respekt til deg for hva du har oppnådd så langt. Jeg vil tenke på deg og krysse fingre for deg i fortsettelsen. Takk for at du deler dette!
    Sist endret av Yvette; 30-01-12 kl 23:56
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Aug 2011
    Meldinger
    67

Anisa, du er et flott menneske, veiledningen og støtten jeg fått av deg betyr utrolig mye for meg. Du har fantastisk mye kunnskap. Du er en knupp, håper du får ordnet opp i dette, stå på . Ønsker med andre ord allt godt til et godt menneske Kryddan

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Det gjorde godt at læse, Anisa

Og en god idé at lave en antologi!

Nielsigne

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    55
    Meldinger
    1,051

Jeg er veldig, veldig glad på dine vegne, Anisa!
    Håper inderlig det går godt i din videre kamp.
    Lurer ofte på hva vi skulle vi ha gjort uten deg? Tenker mange ganger at du ikke får ordentlig takk for alt du bidrar med, kun ut fra ditt gode hjerte. Tror vi har lett for å ta deg for gitt. Du skal vite at jeg ihvertfall ikke gjør det! Du har bidratt til å endre livet til mange mennesker (mitt inkludert). Tusen takk!

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Lignende tråder

1. Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
    Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter Graves