Viser søkeresultater 61 til 70 av 73
Tråd: Lavt stoffskifte
Threaded View
-
02-10-07, 17:27 #30
Hei, og takk for svar!
Rinexinen bruker jeg bare et par dager av gangen når jeg er forkjølet for å unngå bihulebetennelse. Bruker den ikke ofte og ikke lenge av gangen. Har brukt en eske på ett år fordelt på mange små perioder på 1-3 dager.
Tror du fortsatt at det har noen betydning?
Saltvannsoppløsning har jeg forsøkt, men jeg syns ikke det fungerte. Det gjør også litt vondt. Jeg er så følsom i nese-slimhinnene.
Jeg har tørre slimhinner overalt.
Det med vekselvis treg/ løs mage kjenner jeg meg også igjen i. Har spekulert på om jeg ikke tåler f.eks melk eller slike ting, men jeg får d ikke til å stemme med hva jeg spiser... Finner ingen regelmessighet.
Tretthet har jeg også. Men der vet jeg ikke om d kommer av stoffskiftet eller noe annet. Er nok ikke optimalt medisinert ennå..
Er veldig spent på hva rematologen finner ut. Har lest om testene som skal gjøres for å få diagnosen Sjøgrens. Og at du må ha utslag på et vist antall.
Regner med at det tar noen mnd før jeg får time..
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker