Sitat Opprinnelig skrevet av LillePus Vis post
Jeg hadde en time hos en psykolog på Heggeli Helhetsmedisin her om dagen. Første gang jeg har vært hos en psykolog, grunnen var egentlig fordi jeg har opplevd mye i mitt 22års unge liv. ikke nok med å ha lavt stoffskifte, men andte ting også.

Da jeg fortalte om stoffskiftet som har vært opp og ned siden jeg begynte på Levaxin i 05 sa han noe som for meg er veldig logiskt, men noe jeg ikke har hørt før. Siden jeg sa at jeg trodde jo at kroppen skulle balanseres når jeg begynte på Levaxin, som og gå ned i vekt, mer energi, mindre deppa osv. Han fortalte meg at Levaxin er et kunstig framstilt hormon som BARE justerer skjoldbrukskjertelen og det den trenger for og fungere eller gi nok hormonoer til kroppen. men det den IKKE gjør er og balansere eller reparere alt det andre stoffskifte har gjort med kroppen. som f.eks forbrenningen, eller de organene i kroppen som har blitt påvirket når tyroksin nivået har vært for lavt. Dette for meg høres veldig naturlig ut.

Han anbefalte meg en annen lege på samme huset som vist nok kan veldig mye med hormonforstyrrelser, han ville jeg skulle gå til han og få en fullutredelse. som og ta alle slags blodprøver av metaller og div ting i kroppen, hårprøve, osv. De skal sendes over havet til USA og analyseres for og kanskje gi svar på andre ting kroppen min trenger for og fungere normalt.
Jeg er veldig spent, håper virkelig dette gir et svar som kan hjelpe meg til og føle meg frisk.
Jeg er kjempenysgjerrig på hvilken lege som er flink på Heggeli, jeg holder nemlig på å skrive en klage til helsetilsynet på en kvinnelig lege på sentet som er at annet enn flink